Reklama zewnętrzna to potencjalnie bardzo skuteczny sposób na promowanie Twojej firmy.
Reklama zewnętrzna – podpowiedzi
1. Zastanów się, co chcesz osiągnąć dzięki swojej kampanii marketingowej. Co chcesz, żeby ludzie myśleli, czuli lub robili, kiedy to zobaczą?
2. Rozważ porę dnia i miejsce, w którym będzie najlepiej widoczne dla odbiorców, do których kierujesz reklamy. Na przykład, jeśli kierujesz reklamy do osób dojeżdżających rano, rozważ umieszczenie go w miejscu, w którym ludzie będą go widzieć, gdy wjadą do pracy. Jeśli Twoja kampania jest skierowana do osób mieszkających w określonej okolicy, rozważ umieszczenie reklamy na lokalnych billboardach w pobliżu ich domów.
3. Wybierz rodzaj mediów, których chcesz użyć w swojej kampanii – tablice reklamowe, reklama na pojazdach komunikacji miejskiej, flagi. Zapoznaj się ze specyfiką danego medium. Oceń jak dane medium reklamy zewnętrznej będzie współgrało z ewentualnie już istniejącymi kreacjami reklamowymi w innym obszarze lub obszarach (np.: telewizji, radia, Internetu).
Czym jest reklama zewnętrzna (inaczej – reklama poza domem)?
Reklama to forma reklamy, która wykorzystuje billboardy, plakaty, autobusy, pociągi, wiaty przystankowe, ławki i wszelkie inne miejsca na zewnątrz, aby przekazać wiadomość.
Reklama poza domem jest jedną z najpotężniejszych form reklamy, ponieważ dociera do ludzi, gdy nie ma ich w domu. Mogą go zobaczyć przechodnie na ulicy lub każdy, kto przejeżdża obok niego w samochodzie.